Great service, very friendly, and good conversation. Coming back!
Gellak pedicure
Lydia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mina kwam met een goed huidadvies en raadde de geboekte behandeling af. Ze is erg gedreven en enthousiast, legt veel uit. Komt wel wat gehaast over , brengt alles heel snel op het gezicht aan waardoor de ervaring wat minder ontspannnen was.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Cathelijn•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Iwona•
PedicureToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gentle touch (I have very sensitive/reactive skin) and very good advises.