Zoals altijd heel blij met het resultaat! Angelique is super professioneel en gezellig.
Behandeling door Angelique•Vrouwen harsen - gezicht
Nicole•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en behandeling ook goed op ene paar punten na.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Mr. Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was heerlijk
Behandeling door Shivani•Ontspanningsmassage
Sascha•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent as always with Shivani
Behandeling door Shivani•
PedicureToon alles…
Tanja•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top pedicure, precies waar ik naar op zoek was. Fijne persoonlijke aanpak en professionele behandeling. De nagellak blijft ook super mooi zitten (geen gellack).