Heel tevreden over de manicure. Vakkundig nagels gelakt. Ziet er onberispelijk uit! Iwana was vriendelijk en professioneel !
Behandeling door Iwona•
ManicureToon alles…
Chantal•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb gevraagd om een manicure zonder nagellak, maar werd afgerekend inclusief nagellak. 50 euro betaald voor 15 minuten, waarbij ook nog in mijn huid geknipt is tot bloedens toe. Ik kom er niet meer.
Manicure
christine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Angelique is amazing! Very happy with the treatment and how she explained every step of the treatment.
Behandeling door Angelique•Peeling
Monique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very happy to have Angelique take care of my eyebrows! Thank you.
Behandeling door Angelique•Vrouwen harsen - gezicht