I love my cut and colour! The experience we really nice! Very professional and friendly
Styling door Dewi•
Kleuren - volledigToon alles…
Sharon•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi ambiance, vriendelijk ontvangst, fijne sfeer en deskundigheid van het haar en het gebruik van Aveda super!
En de heerlijke schouder en rug massage.
Over Tjau heel vriendelijk, deskundig, knipt heel goed.
👍😁
Vrouwen knippen
Sylvia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dewi zorgde er voor dat ik mij meteen op mijn gemak voelde, ook haar kennis en het meedenken vond ik prettig.
Styling door Dewi•Kleuren - volledig
Angelique•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dewi is snel, intelligent en vakkundig. Grote klasse!