Het was mijn derde keer dat ik bij Aveda mijn haar laat knippen en de kwaliteit en service blijft onzettend goed! Heel aardig, klantvriendelijk en zorgvuldig personeel! Ik kom altijd met plezier terug!
Styling door Hammoud•Vrouwen knippen
Anca•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dewi is a skilled hairdresser, I needed a refreshed haircut and I am super happy with the result! ✨
Styling door Dewi•Vrouwen knippen
Greta•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal blij naar huis. Fantastische coup en kleuring.
Styling door Isabelle•
Kleuren - volledigToon alles…
emma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect blowout from a great stylist! Will be back. Everyone I’ve been to at Aveda is really good. You can’t go wrong here.