⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ik ben ontzettend tevreden over mijn behandeling bij Fatima! Ze is professioneel, vriendelijk en legt alles duidelijk uit. De salon is schoon en sfeervol, waardoor je je meteen op je gemak voelt. Zeker een aanrader – ik kom graag terug!
Xx
Behandeling door Fatima•Wenkbrauwen - threaden
Mavis•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben goed, tevreden over resultaat.
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Wies•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer goed geholpen door Kathera.Ze was weer zoals altijd vriendelijk.
Styling door Khatera•Keratinebehandeling
Hanim•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel goed ontvangen, hartelijk dank. Ik kan zeggen dat het de beste plek is voor wimpers.