Ik was iets te vroeg, maar kon meteen geholpen worden. Mooie salon. Vriendelijke dame en deed precies waar ik om gevraagd had. Wenkies zagen er weer perfect uit.
Behandeling door Fatima•Wenkbrauwen - threaden
Nathaly•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie, ruime salon. Vriendelijk en kundig. Blij met mijn kapsel.
Styling door Fatima•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fatima doet het heel erg goed en ik raad haar zeker aan. Ze was ook goed in uitleggen en heb er veel van geleerd
Behandeling door Fatima•Wenkbrauwen - threaden
Celeste•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wimperlift mallen werden herbruikt, chaotisch met meerdere mensen bezig
Behandeling door Fatima•
Wimper permanentToon alles…
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fatima geeft goed advies...en gaat super netjes te werk..erg tevreden met het resultaat