Ik ben super tevreden met Fatima, Suna en Bircan ze zijn altijd heel vriendelijk, luisteren ook naar echt wat je wilt en kijken of dat ook goed uitpakt bij je. Een gezellige schone en vriendelijke kapsalon zeker mijn vaste plek voor nu en al verder. Bedankt voor alles
Wenkbrauwen laminerenToon alles…
Elvin•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede service
Behandeling door Fatima•Wenkbrauwen - threaden
Ashni•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Topper!
Behandeling door Bircan Gunal•
Vrouwen harsenToon alles…
Hanan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige hygiënische salon. Maar vooral vakkundig en een super lieve vrouw Bircan❣️
Behandeling door Bircan Gunal•
Vrouwen harsenToon alles…
Fayrouz•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel Tevreden met mijn nagels!
Zeker een aanrader!