Ik ben op veel plekken geweest voor wimper extentions en dit is voor het eerst in al die jaren dat ik zo tevreden ben! Meteen een afspraak gemaakt om op te vullen en ik zal naar niemand anders nog gaan! Ik voel de wimpers niet eens op mijn ogen super zachte haartjes en ook de lijm voel ik gewoon niet superrr kwaliteit.
Behandeling door Khatera•Wimperextensions
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nagels zijn heel mooi gedaan. Ze is erg precies en nauwkeurig!
Behandeling door Bircan Gunal•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi geföhnd en gekruld
Styling door Fatima•Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Behandeling door Bircan Gunal•
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Alessia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig, hartelijk, mooie salon. Goed resultaat. Ik ga er zeker vaker heen!