Vandaag mijn 4de behandeling gehad voor bovenlip en kin. Ik merk dat ik minder haargroei heb. De behandeling vind ik erg prettig. Op het moment zelf even pijnlijk, maar ik heb geen napijn.
Gerrie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve, attente vrouw! Ze neemt echt de tijd voor je. Nu 4 keer bij haar geweest en ben al zoooo blij met het resultaat!!
Nadia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste laserkliniek!! Super service en resultaat
Nadia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very friendly atmosphere, was not painful at all. The procedure went on smoothly and softly.