Helemaal blij met mijn biab nagels, ik kom zeker terug bij Sona! 😊
Behandeling door Sona•
ManicureToon alles…
Judith•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb echt een geweldige ervaring gehad bij Ana! Je kunt hier niet alleen terecht voor je wenkbrauwen, maar ook voor een effectieve acnebehandeling. Ik was zo tevreden dat ik meteen een afspraak heb gemaakt voor een haarbehandeling en mijn nagels. De sfeer is ontzettend fijn, echt een prachtige plek – alles is nieuw en modern. De service is super warm, vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je welkom. Er wordt ook heel goed gecommuniceerd. Een absolute aanrader!
Behandeling door Ana•Wenkbrauwen lamineren
Salia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De mooiste BIAB set nagels van Sona gekregen! Daarnast een theetje en gezellige sfeer in een prachtige nieuwe salon. Aanrader!
Behandeling door Sona•Manicure
Ilona•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wordt altijd zo goed geholpen. Ik vind het bijzonder hoe Ana zo geduldig is en overal antwoorden op heeft.
Dit is zeker een aanrader, en hopelijk kom ik nog vaak terug om door deze specialist geholpen te worden, Bravooi!!