Top top top salon. Ana is super gastvrij, lief en professioneel. Ze luister goed naar je wensen en legt je alles van a tot z uit. Het is erg fijn dat ze haar kennis zo uitgebreid deelt. Op deze manier weet je alles over je behandeling en waarom ze bepaalde dingen doet. Daarnaast is hun laser super goed en ben ik bijna haarvrij 🤩
Laserontharen
Kawtar•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Jah, geweldige mensen en vooral heel aardig. Dankjewel.
Behandeling door Sona•Laserontharen
Fahad•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een zeer fijne behandeling
Laserontharen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo blij met deze plek voor laser behandeling!! Deze dame is echt super lief en zorgzaam en heel netjes en perfect!! Ik ben ook jaren terug bij andere salons geweest, maar deze salon geeft me meer resultaat om eerlijk te zijn! Ik ben blij 😍💎