Fantastisch mooie aanwinst op de Fred! De winkel is prachtig met mooie, bijzondere producten.
De schoonheidsbehandelingen zijn altijd een cadeautje, een uurtje heerlijk ontspannen.
Facials / Gezichtsbehandelingen
priscilla•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Prachtige nieuwe locatie
Behandeling door Sheila•Facials / Gezichtsbehandelingen
W•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen aromatherapie gehad bij Johanna. Goede uitleg vooraf en fijne behandeling met massages en lekkere geuren en oliën. Helemaal herboren!
Behandeling door Johanna•Facials / Gezichtsbehandelingen
Robbin•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Pure verwennerij!
Behandeling door Johanna•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anette•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfecte bindweefselmassage: zeer grondig en direct zichtbaar resultaat. A+++!