Niet de prettigste behandeling die er is maar te doen en wel ontzettend effectief. Corine is geduldig en praat je er doorheen.
Behandeling door Corine•Micro Needling
Jantien•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was weer heeeeerlijk!
Behandeling door Sheila•Facials / Gezichtsbehandelingen
Michelle•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is gewoon een feestje bij Joanna .
Behandeling door Johanna•Facials / Gezichtsbehandelingen
Liesbeth•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heel deskundig en snel.
Behandeling door Corine•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Evelien•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Een mooie salon met een professionele uitstraling. Een behandeling gehad bij Emma en Corinne. Door beide dames warm welkom geheten en een en vakkundige behandeling gehad. Ik ben zeer te vreden!