Heerlijke behandeling gehad van Emma. Heerlijke gezichtsbehandeling en massage. Erg van genoten 👍🏻👍🏻👍🏻
Behandeling door Emma•Facials / Gezichtsbehandelingen
wouter•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Emma is great at her job and a great person to chat to! I recommend her for a great brow experience
Behandeling door Emma•Wenkbrauwen - threaden
mahsa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige behandeling door fantastische specialiste!!
Behandeling door Sheila•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Barbara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond maar 1 ding jammer en dat was dat de behandeling afgelopen was. M’n huid heeft een enorme oppepper gekregen en je gaat volledig relaxed de deur uit
Facials / Gezichtsbehandelingen
linda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is heerlijk om je hier te laten verwennen. En de adviseerde behandelingen werken voor mij heel goed.
Behandeling door Johanna•Facials / Gezichtsbehandelingen