Ontzettend ontspannen en fijne Natura Bissé Inhibit Facelift treatment gehad. Deze geeft mijn huid een boost en is een heerlijke ontspannen behandeling.
Behandeling door Sheila•Facials / Gezichtsbehandelingen
Pascalle•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Behandeling was heel goed.
Behandeling door Lissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Nanhoe•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Lissa is the best! Amazingly caring and professional! Best facial every time ♥️
Behandeling door Lissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Franciska•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Lisa was echt geweldig, heeft mij zo op mijn gemak gesteld. De behandeling was heerlijk. Er werkt echt er een man in de winkel, hij was echt alles behalve klantvriendelijk, laat je gerust 20 minuten wachten om af te rekenen zodat hij kan praten over de 14e eeuwse achtergrond van een parfum. Verwacht ook niet dat hij de telefoon opneemt als je de zaak belt, kan voor geen meter multitasken, staart erbij als een klant gewoon rondkijkt terwijl je er zelf bij staat te wachten.
Behandeling door Lissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Chaimae•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb voor het eerst een gezichtsbehandeling gehad van Lisa
Het was heerlijk 🥰 en ze deed precies wat me huid nodig had . Ik kom
Op zeker terug 🩷🥰😘
Behandeling door Lissa•Facials / Gezichtsbehandelingen