Weet precies alle punten te vinden waar je vast zit. Kan het erg aanraden als je last hebt van je lichaam!
Samira•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Dit was de tweede keer bij Beam, absolute aanrader. De salon is schoon en netjes. De massage is fantastisch. Ik kom zeker terug.
Iris•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Over het algemeen goede massage maar heb me wel ongemakkelijk gevoeld om met ontbloot bovenlijf gekraakt en gestretched te worden.
Behandeling door Massage Therapist 2•Ontspanningsmassage
Penney•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Was heel goed! Zeker als je van een krachtige massage houd
Behandeling door Massage Therapist 1•Sportmassage
Barbara•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een geweldige ervaring! Het was perfect: de service, de sfeer en de kwaliteit overtroffen al mijn verwachtingen. Ook zeer kundige massage therapist. Zeker 5 sterren, ik kom zeker terug!