Ontzettend goede sport massage gehad. Een hele stevige massage geeft Beam en het is een hele lieve man waarmee je in het Nederlands kunt communiceren. Ik kom zeker terug.
Esther•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Enorm genoten! Beam was ontzettend vriendelijk en professioneel. Hij voelde zonder dat ik het gezegd had goed aan waar de pijnpunten zaten. Ik kom zeker een keer terug!
Anouk•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk even helemaal resetten.
Naast ontspanning weet Beam ook precies de knopen in mijn spieren te vinden die hij grondig te lijf gaat.
HEERLIJK
Michel•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage door Lily - een van de beste massages die ik gehad heb in lange tijd! Ze voelde heel goed aan wat er nodig was, helemaal op maat en heeft de enorme stress knopen overal vakkundig weg gemasseerd. Ik ga hier zeker vaker komen!
Liza•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne massage! Zeer bekwaam en ik kom zeker terug.