The massage was amazing!! I felt so relaxed and calm afterwards. I'll definitely come back again.
Shari•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Beste thaise masseur in Amserdam Noord!
Behandeling door Beam•Ontspanningsmassage
Eva•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dit was een van de beste massages die ik ooit had!
Behandeling door Beam•Sportmassage
Steffi•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
First massage in a long time and Beam did an amazing job, my shoulders and back feel much better already. I'll be coming again soon.
Behandeling door Beam•Sportmassage
Phil•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne, hygiënische en ontspannende ruimte, goede tafel. Beam kent het menselijk lichaam goed en past de behandeling aan op wat mijn lichaam nodig had. Vriendelijk en professioneel, achteraf kreeg ik ook een flesje water mee. Goede ervaring, ik ga zeker terug 👍