Weer top geknipt! Mijn haren zien er weer mooi en fris uit! Mooie hoge opscheer! Top top top
Styling door Danielle•Mannen knippen
Bert•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Good
Styling door Danielle•Mannen knippen
Ankush•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoek niet verder, hoog niveau knipbeurt bij deze barber!
Styling door Farry•Mannen knippen
Martijn•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en goed geholpen. Leuke zaak kon gelijk knippen dus niet hoeven wachten. Vrolijke en aardige Farry doet goed wat die moet doen. Zeker een aanrader