Hele gezellige salon, goed geholpen door danielle! Er is volgens mij geen een vrouwelijke kapster in eindhoven en omstreken die je zo goed knipt als zei! Ik kom zeker terug!
Styling door Danielle•Mannen knippen
Veron•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Danielle was superlief met mijn kindjes 6-8 jaar. Gezellig kletsen de kindjes willen nu altijd hier geknipt worden 👍🏻
Styling door Danielle•Mannen knippen
Lenneke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Daniëlle echt een top vrouwke die weet hoe ze een top kapsel kan maken zeker een aanrader en altijd gezellig