Altijd weer een genot met 'n strak kapsel naar buiten te lopen, dankzij mijn meest favoriete koelie.
Styling door Farry•Mannen knippen
Zoef•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Farry is friendly, and his cut is good
Styling door Farry•Mannen knippen
Doni•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Danielle is erg goed met 't trimmen van baarden en erg vriendelijk!!
Styling door Danielle•Baard trimmen en scheren
Rayomd•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
First best haircut from a women And for 17€ compared to the other barber a around it , lets say this price is the best. I wanted a fade hairstyle And I got it.