Zat een klein foutje achter in mn kapsel, maar dat kan altijd een keer gebeuren. Tot volgende x ;)
Styling door Farry•Mannen knippen
Diego•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een verbeterpunten zou zijn qua tijd, want het komt best wel vaak voor dat ik om bijvoorbeeld half 2 de afspraak maak, en dat ik dan pas om 10 over half aan de beurt ben, dat zou een vebeterpuntje kunnen zijn. Voor de rest is alles prima
Mannen knippen
Wesley•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mensgericht. Ondertussen zorgend voor een net kapsel d.m.v. de knipbeurt.