Super fijne kapperszaak. Mijn jongste had schrik van de kapper door een minder fijne ervaring, maar nu voor de 2e keer bij Farry en Danielle geweest en hij vindt het relaxt bij hun. Zij gaan fijn met kinderen om. Er is een fijne sfeer en ze knippen erg goed. Aanrader!