Top geknipt door professionals en mooi sfeer.
Op de website staat dat ik zonder afspraak binnen kan lopen maar toch moest ik een online afspraak maken, 10 minuten te laat op de afspraak werd ik aangesproken dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de nakoming en volgende keer worden de kosten in rekening gebracht!
Kef•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Toppers
Styling door Rachid(owner)
Elroy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede knipbeurt!
Youssef•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer getallenteerde mensen .
kom hier altijd graag