Prettige salon, aardig personeel en vakkundig met schaar en tondeuse.
Na de knip beurt nog een beetje wax met uitleg in je haar en je kunt je met een beetje oefenen net zo stylen als dat je daar weg ging.
Yasin dankjewel weer !
Bob•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals zijn collega's super getalenteerd :)
Styling door Mahmud
Patrick•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapper
Styling door Mahmud
Mustafa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed oog voor het haar, gaf tips en advies. Goede kapper!
Jessy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Yaseem did an excellent job, even though i was there at closing time. Was very happy with the haircut. Thanks again.