Koffie stond klaar bij binnenkomst, vakkundig, vriendelijk en snel geholpen
Marcel•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring. Tweede keer knippen hier en qua kennis, kunde en klantvriendelijkheid echt een uitblinker. Vanaf het eerste kopje koffie (aangeboden bij binnenkomst) tot je de deur achter je dicht trekt voel je je thuis en wordt je geweldig geholpen.
Voor mij de trip vanuit Amsterdam meer dan waard!
Ps: eerste kopje koffie bij een kapper dat daadwerkelijk te drinken is👍🏼