prima knipbeurt ze weten precies hoe mijn zoontje het wilt
Styling door Mahmud
Melissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi gebaar bij binnenkomst,
Altijd wordt je begroet en daarnaast koffie aangeboden. Leuke medewerkers waarmee je een babbel kan houden. Alles naar wens