Zeer goede zorg ik ben geweest voor me zoon die was tevreden en blij en wil de volgende keer terugkomen dank je wel Zakaria ook de andere gasten en collega’s waren zeer vriendelijk zaak was ook netjes dus al met al top
Styling door Marwan
Jamal•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Did not cut the hairs properly. It was kept uneven and cut more than expected. Seemed he was a new trainee. Not happy at all.
Styling door Marwan
Gopal•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapsalon, vriendelijke kappers
Styling door Mahmud
Moussa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent hair cut, very fast, good price
Styling door Mahmud
Jesse•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon, snel en effectief, en vriendelijk geprijsd. Mahmud was vriendelijk en gastvrij.