Zoals altijd weer prachtig gedaan. Ik ben hier altijd super tevreden!
Behandeling door Mardjan•Nagelversteviging
KK•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Barbie Beauty en ben altijd heel blij met mijn nagels. Een aanrader!
Behandeling door Nailartist•Nagelversteviging
KK•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Ze is superlief en geeft je ook eerlijk advies over wat je wel en niet kan doen. Hoe ze wimpers zet is prachtig😍
Behandeling door Mardjan•Wimperextensions
Mandy•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk en altijd super service!
Behandeling door Mardjan•Wimperextensions
Aicha•20 dagen geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring bij Barbie Beauty!De sfeer was heel prettig en ontspannen,alles was netjesen hygiënisch.Mijn wenkbrauwen zijn prachtig gethread en precies zoals ik wilde.Shala is vriendelijk,professioneel en werkt zeer nauwkeurig. tot gauw weer!!!