Klantvriendelijk en gezellige medewerksters. Zou zeker aanraden hier naar toe te gaan. Ziet er netjes uit en ben zeker maar echt zeker blij met me nagels
Sylvana•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super nice
Julyenka •bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Dankjewel voor de tijd en open en eerlijke gesprekken Barbie, you the goat!