Jaa echt super ik vindt ze zoo mooi🥺🥺🥺💋💋die overloop is on point!
Leonie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service super blij met me nagels
Fadoua•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer klantvriendelijk personeel! Professionaliteit en hygiëne staat hier hoog in het vaandel. Ik reis hier daarom graag 1.16 uur heen en terug voor. “The best van the best en waar voor je geld!”