Ik ben paar dagen geleden manicure en pedicure gehad bij Sheneyka. Alles is echt top gedaan, zo mooi. Sheneyka is echt vriendelijk en professioneel. Nog maals bedankt en tot volgende keer :)
Vrouwen harsen - gezicht
Inna•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede wax!
Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Als altijd een mooi resultaat en zeer vriendelijke service. Bedankt, Sheneyka!