De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
3372 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Had a great experience with svitlana. Friendly, quick, precise and efficient.
Pedicure was zeer matig. Zat nog steeds eelt natijd, bij de ene voet zelfs alleen de hak gedaan en meer niet. De 'scrub' was er 1 sec opsmeren en gelijk afspoelen. M'n nagels wel netjes roze gelakt.
Fijne wax behandeling gehad! Erg tevreden.
Het was erg prettig, na de behandeling waren mijn voeten zo goed als nieuw!
Fijne sfeer in de salon. En aardig personeel!