Fijne sfeer in de salon, vriendelijke en proffesionele medewerkers die je zeer goed op je gemak stellen en precies vertellen wat ze gaan doen. Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren.
Behandeling door Rebekka•Laserbehandeling - huidverjonging
Sandra•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ervaring gehad!
Behandeling door Svitlana•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig en professioneel. Ziet er weer tiptop uit
Vrouwen harsen - gezicht
Eva•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a very nice experience! And if something goes wrong with the manicure within 9 days they fix it for free!