De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
3374 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik voelde me helemaal op mijn gemak!
Fijne sfeer in de salon, vriendelijke en proffesionele medewerkers die je zeer goed op je gemak stellen en precies vertellen wat ze gaan doen. Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren.
Goede ervaring gehad!
Gezellig en professioneel. Ziet er weer tiptop uit
Always a very nice experience! And if something goes wrong with the manicure within 9 days they fix it for free!