Alles was echt top heel goed behandeld aardige mevrouw en afgesloten met een heerlijke theetje en massage! Ik voelde me me herboren na afsluiting. Zeker voor herhaling vatbaar.
Youssra•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel erg genoten van onze behandeling, ook van de gastvrijheid en vriendelijke medewerkers ☺️
Merel•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag 'gold arrangement' samen met een vriendin geboekt. Heeeerlijk! Amal heeft ons goed behandelt, alles uitgelegd wat ze ging doen, goed gemasseerd, gescrubt en alles wat erbij hoort. Ervaring als zeer positief ervaren. Bedankt Amal🌸
Berna•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne ervaring. Het mijn eerste keer en werd enorm gerustgesteld ik kreeg ook veel tips mee.
Behandeling door Noussi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Layla•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Hotstone massage was echt heel goed, in een mooie salon .