Heel professioneel gedaan en ook gezellig. De salon is leuk ingericht
Behandeling door Noussi•Gellak manicure
Cécile•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden! Was onwijs gezellig. Ze praat lekker vlot. Ben ontzettend tevreden met mijn nagels en het resultaat. Gelijk een nieuwe afspraak gemaakt. Zeker een aanrader! Nu ook erg benieuwd naar de andere behandelingen zoals de Hammam.
Behandeling door Noussi•
Kunstnagels of nagellak verwijderenToon alles…
Xaviera•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was naar wens. Ze weten precies wat je moet doen
Sayima•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi en zorgvuldig gezet, erg blij mee!
Behandeling door Noussi•Nagelversteviging
Carla•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een echte professional is mevrouw Nooshy. Mijn biab manicure met gellak is heel secuur gedaan. De additionele informatie die werd gegeven was ook heel fijn. As we speak ben ik al bezig mijn volgende behandeling te plannen. Aanrader!