Fijne sfeer en Noussi heeft me heel goed geadviseerd.
Voor herhaling vatbaar: de Aqua glow behandeling was super ontspannen en mijn huid straalde al meteen daarna <3
Behandeling door Noussi•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Nefferth•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden! Nousie is heel lief en professioneel. Helemaal top!
chiya•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was prima, echter duurde de massage geen 25 minuten en was de hoofdspa alleen even shampoo insmeren
Shaarifa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch! Volgens mijn vrouw (was een verjaardagscadeau) is dit de beste hammam die ze ooit heeft bezocht.
Hanane•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een “Aqua glow” gezicht behandeling. Het was super professioneel en de dame was heel vriendelijk. Ik kom zeker terug!