Behandeling door Noussi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sanne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling. Amel stelde mij erg gerust toen ik aangaf nog nooit in een hammam te zijn geweest. Let op: je bent verplicht om €5 te betalen om een handschoen te huren, die alleen cash kan worden afgerekend. Minpuntje daarvoor.
Behandeling door amal•Sauna
Lieke•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Goeie services en al!
Fatiha•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag geweest en geholpen door een super lieve dame. Voelde me helemaal thuis! Ik zal binnenkort weer terugkomen en raad het iedereen aan!
Samira•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze wist de plekken te vinden die extra aandacht nodig hadden, heel fijn!