vond het gezellig en dat ze op mijn leeftijd 75 jaar nog zo goed alles met je gezicht voor elkaar krijgen
petje af heel vriendelijk is ze die mij behandeld
A.A.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer een heerlijke behandeling
J.d.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal oke, goed ontvangen. Prima behandeling. Over 5 weken weer. Goed bezig
R.v.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn zoon van 14 vandaag van zijn meeeters afgeholpen.
Door deze topper deed hij het bijna met plezier.