Altijd heel blij met mijn nagels als ik bij Danique ben geweest ! Ze is vakkundig , ervaren en meedenkend .
Behandeling door Danique•Nagelversteviging
Monique Appeldoorn•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Kundig, professioneel, zorgzaam en attent. Fijne plek met dito sfeer.
Behandeling door Danique•Manicure
Francois•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Top pedicure zaak
Behandeling door Simo•Medische pedicure
Said•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een prettige gezellige omgeving. Loop altijd zeer tevreden de deur weer uit. Kwaliteit is op alle fronten top. Ben niet voor niets al jaren klant.
Gellak pedicureToon alles…
Desiree•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Gezellige klets en met prachtige nagels weer naar buiten, dank je wel Danique!