Ik was 25 weken zwanger toen ik bij Myrèn kwam voor een zwangerschapsmassage. Vanaf het eerste moment voelde ik me welkom en op mijn gemak.
Dankzij de speciale bank kon ik weer even op mijn buik liggen, en dat voelde zó fijn. Dat had ik echt gemist. De massage was heerlijk rustgevend en helemaal afgestemd op wat ik op dat moment nodig had. Het was al lang geleden dat ik me zó ontspannen heb gevoeld, zowel lichamelijk als mentaal.
Als je zwanger bent en op zoek bent naar een moment voor jezelf, dan kan ik deze massage echt aanraden. Myrèn werkt met zoveel rust, aandacht en liefde.
Dankjewel voor deze bijzondere ervaring.
Esther•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Nu 2x voor een zwangerschapsmassage bij Myrèn geweest. Ontzettend fijn om op je buik te kunnen liggen door de speciale tafel met een gat er in voor je buik! Myrèn neemt de tijd voor je, luistert en masseert ontzettend goed, met aandacht. Zeker een aanrader, kadootje voor jezelf in de zwangerschap🙏
Maayke •11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kwam bij Myrèn met een doffe huid en pigmentvlekjes waar ik me al een tijd aan stoorde. Sinds ik bij haar in behandeling ben en de juiste producten gebruik, is mijn huid zó opgeknapt. De pigmentatie is duidelijk verminderd en mijn huid straalt weer.
Ik durf nu zonder make-up naar buiten en voel me daar goed bij. De behandelingen bij Myrèn zijn niet alleen effectief, maar ook een heerlijk momentje voor mezelf. Echt een aanrader.
Lotte•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Sinds ik bij Myrèn kom voor gezichtsbehandelingen is mijn acne echt zichtbaar verminderd. Het is nog niet helemaal weg, maar de verbetering is duidelijk. Ik gebruik ook trouw de producten die ze me heeft aangeraden, en dat maakt echt verschil.
Wat ik zo waardeer aan Myrèn is dat ze alle tijd voor je neemt en ontzettend veel kennis heeft van de huid. Ze legt op een begrijpelijke manier uit waarom bepaalde producten of stappen belangrijk zijn, en dat geeft vertrouwen.
En dan die gezichtsmassages… echt fenomenaal. Zó ontspannend en fijn. Iedere behandeling voelt als een cadeautje voor mezelf.