Weer enorm genoten van een heerlijke massage. Zo enorm ontspannen en zonder rug&nekklachten na de behandeling. Bedankt!!
Eline•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Mijn man en ik werden van harte welkom geheten. Onze jassen werden aangenomen en we werden uitgenodigd om op de bedden te gaan liggen. Heerlijk warm en comfortabel. Een klein intake gesprekje en de gezichtsbehandeling begon.
Heerlijke vaardige handen gingen aan de slag. Het einde was gekomen en we waren van top tot teen ontspannen, en dit was nog maar een gezichtsbehandeling. Heeeerlijk. We hebben gelijk geboekt voor een algehele massage.
Angela•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Een aardige en professionele dame die de tijd neemt en rust uitstraalt. Heerlijke ontspannen massage gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Myrèn•Ontspanningsmassage
Fabienne•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Duidelijk en eerlijk advies, hele relaxte sfeer en fijne massages. Myrèn weet wat ze doet!
Sanne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb een zwangerschapsmassage gehad van Janie. Echt een hele lieve vrouw en ik heb een hele fijne massage gehad. Ik zou dit iedere zwangere aanraden.