Een fijne duo-massage geboekt van 1,5 uur bij Myren. Er heerst een zeer ontspannen sfeer en je voelt je meteen op je gemak. Myren en haar moeder Janie zijn kundig en relaxed en hebben beiden een zeer warme persoonlijkheid. De massage was echt heerlijk! Heel erg bedankt, Myren en Janie, graag tot een volgende keer!
Mariëlle•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer als ik bij Myren ben geweest dan straalt mn huid na de gezichtsbehandeling, Maar ook de massages zijn bij Myren een aanrader 😊
Lydia •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling!
Rebecca•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb voor het eerst een massage (zwangerschaps) geboekt en was heel benieuwd naar wat ik er zou van vinden.
Het was echt heerlijk en voor herhaling vatbaar!! Ik kon echt even tot rust komen.
Heel erg bedankt Myren!
Charel•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste bezoek en ik ben fijn behandeld in een prettige omgeving en ging tevreden naar huis.