Mijn nagels zijn helemaal in herfstlook, blij mee! :-)
Yvette•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Superblij met mijn trendy nagels
Yvette•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Omdat ik naar een speciaal evenement ga op Terschelling heb ik Betty gevraagd om mijn nagels op dat evenement af te stemmen en dat is volledig gelukt! Heel erg blij met mijn rock & roll nagels!
Yvette•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hippe nagels klaar voor de zomer
Yvette•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor het eerst bij Beate geweest. Wat is ze aardig. Ze werkt ook heel grondig, hygiënisch en professioneel. Mijn nagels zien er weer heel mooi uit.