I recommend . Professionally done nails. I visited Beauty Academy Nails By Betty for the first time, but not the last. 10/10 😊😊😘
Izabela•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ook als man kan je goed terecht bij Betty. Ik heb weer heerlijk verzorgde nagels en superzachte handen. Voor herhaling vatbaar.
Aart•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlik om weer prachtige nagels te habben. Danka je wel Beata.
Maria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het altijd héérlijk om naar Beata te gaan; zó gezellig word ik ontvangen met koffie en wat lekkers erbij! En alle tijd om de kleur voor mijn nagels uit te zoeken, elke 3 weken. Groetjes, Yda.
Yda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling is zeer goed uit gevoerd en ik ben erg tevreden met het resultaat. Mevrouw Betty neemt echt de tijd en werkt erg nauwkeurig en steriel. De volgende afspraak boek ik uiteraard weer bij haar.