hele goede behandeling en erg tevreden over het mooie resultaat!
Behandeling door denise baegen (denisebaegen@live.nl)•Wimperextensions
Milena•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb hier gellak laten doen. Denice is superaardig, de salon is heel schoon en aangenaam en, niet onbelangrijk, ze werkt heel netjes! Ik ben superblij met mijn nagels, ze zien er heel mooi uit! Ik kom hier zeker weer terug.
Behandeling door denise baegen (denisebaegen@live.nl)•Gellak manicure
Ellen•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer dat ik wimperextensions nam, en ze heeft er goed de tijd voor genomen en het resultaat was erg mooi. Ik kom zeker terug!
Behandeling door denise baegen (denisebaegen@live.nl)•Wimperextensions
Shaydie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke nagelstyliste, nagels perfect gevijld en gelakt (gellak).
Behandeling door denise baegen (denisebaegen@live.nl)•Kunstnagels opvullen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top personeel ruimte heel netjes schoon
Behandeling door denise baegen (denisebaegen@live.nl)•Wimperextensions