was heel aardig en normaal gesproken prikt het heel erg maar bij haar helemaal geen last van gehad
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Amber•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel gezellig !
Mijn nagels zijn prachtig
Heel tevreden
Rubia•6 maanden geleden
Geverifieerde review
super mooi m’n wenkbrauwen in shape gebracht en tot in de puntjes afgewerkt 😍😍 bij rosita wenkbrauwen doen is zo fijn! super leuke sfeer in de salon en altijd gezellig ❤️
Šejla•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden over de service die er werd aangeboden hier, leuke dame en echt mooi werk
Schaima•6 maanden geleden
Geverifieerde review
nice salon, easy to reach, friendly girls and beautiful eyebrows!
Behandeling door Eigenaresse Rosita Gonzales•Wenkbrauwen lamineren