Hele aardige dame, doet haar werk goed na een paar dagen zitten de browlamination en lashlift nog echt goed
Rüveyda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad en een top top resultaat! Ik voelde me meteen thuis toen ik binnen kwam, leuke en interessante gesprekken gehad! Zeker mijn vaste plek vanaf nu❤️
Zakia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden klantje😊
Samira•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden, mijn wenkbrauw hebben er nog nooit zo goed uitgezien. En de sfeer was ook top.❤️