Ik ben erg tevreden over hoe je mijn wenkbrauwen en wimpers hebt gedaan. Alles ziet er verzorgd en professioneel uit. Je werkt heel nauwkeurig en met veel aandacht, wat ik erg prettig vond. Daarnaast straal je rust en vertrouwen uit, wat zorgt voor een fijne en ontspannen ervaring. Ga vooral zo door chula 🫶🏻🥰!
Britney•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Rosita doet mijn wenkbrauwen en wimpers altijd erg mooi. Ze is goed en zeer professioneel!
Estelle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben echt ontzettend blij met het resultaat, het was echt, echt mooi geworden! Ze is super meedenkend, denkt echt met je mee over wat bij je past en hoe het nog beter kan. Daarnaast is ze heel uitnodigend en zorgt ze ervoor dat je je meteen op je gemak voelt. Echt een aanrader, ik kom sowieso terug!
Manar •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer mooie wenkbrauwen na een lange tijd
Behandeling door Eigenaresse Rosita Gonzales•Wenkbrauwen lamineren
SJ•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
In een woord geweldig, zo blij mee. Me wenkbrauwen hebben er nog nooit zo goed uitgezien. 😍